Forum Replies Created

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: BSOD when connecting tablet to laptop #19219
    Aleks17RU
    Participant

    Привет, техподдержка!
    Я вам на почту дампы отправил, как просили. Чего молчите, spacedesk Christian?

    in reply to: BSOD when connecting tablet to laptop #18538
    Aleks17RU
    Participant

    Hello.
    Archived dxdiag report.
    The directory C:\Windows\minidump is empty. Perhaps because after the BSOD I did a “System Restore”.
    I can install SpaceDesk again and check the connection. And I’ll check what will be in C:\Windows\minidump.
    Should I do it?
    I have additional monitors connected to the HDMI D-SUB connectors, but I don’t have enough of them.
    Q: Should I turn off the monitors before checking?
    * * *
    Здравствуйте.
    Отчет dxdiag в архиве.
    Директория C:\Windows\minidump пуста. Возможно потому, что после BSOD я делал “Восстановление системы”.
    Могу вновь установить SpaceDesk и проверить подключение. И проверю что будет в C:\Windows\minidump.
    Мне сделать это?
    У меня подключены дополнительные мониторы на разъемы HDMI D-SUB, но мне их не хватает.
    Вопрос: мне отключить мониторы перед проверкой?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)